2 reviews
+358 2 2330033
😃Happy? ✏️Manage
2013-08-10
Ravintola Sergio's - Ei pelisilmää, kiskurihinnat ja ylimielinen asiakaspalvelu! Kehotan välttämään, vuoden 2012 sija 10 on selvästi mennyt hattuun! Jättikatkarapuannoksessa kokonaista kolme erittäin pientä "jättirapua" ja kolme krutongin palaa muotoon aseteltuna, pari pisaraa majoneesia ja muutama mikrosalaatin lehti, joka alkuruokaannoksenakin annoksena täysin vitsi. Henkilökunnan viisastelu annoksen alkuruoka-statuksesta ei myöskään parantanut asiakaskokemusta. Koskematonta annosta ei saanut palauttaa mikä on säälittävää. Annos oli mikroskooppinen hintaansa nähden, pettymys oli välitön sen nähtyäni. Kysyin vielä ennen tilaustani että onko siinä syötävää, siinä kuulemma oli. Pyysin palauttaa annoksen välittömästi sen nähtyäni, enkä ollut koskenut siihen. Tarjoilija kävi kysymässä asiaa pääkokilta. Vastaus oli, tilanteeseen tutustumatta, että se ei käy. Pyysimme keskustella pääkokin kanssa, sekään ei käynyt. Tarjoilija kysyi jos haluamme keskustella omistajan kanssa. Herra S tuli viimein annoksen jo kauan kylmettyä paikalle. Ilmaisimme kohteliaasti pettymyksemme ja tahtoni palauttaa annos. Ei käynyt, ei missääntapauksessa. Meille alettiin opastavaan sävyyn kertoa meille eroja alku- ja pääruoan käsitteen välillä ja antoi ymmärtää että MITÄÄN joustoa tilanteeseen ei tule. Ei edes jälkiruokaa tai juomaa. Ravintola Sergios ei osoittanut tilanteessa minkäänlaista pelisilmää. Jouduin pöyristyneenä annoksen minimaalisesta koosta ja vasten tahtoani maksamaan annoksen (jonka koosta olin jo ennen tilausta tiedustellut ja minulle oli sanottu että siinä olisi "syötövää") joten söin sen, vasta tapahtuneen ja asiaa koskeneen viivyttelyn jälkeen. Kylmänä. Ei olisi kyllä kannattanut, syömiseen meni n. 15 sekuntia. Sain palautetta antamastani palautteesta ravintolan sivuilta, jossa mm. mainittiin: "Mitä tulee annoksen paluttamiseen, niin jos annosta on jo aloitettu syömään, niin se on jo ostopäätös. Tietenkin jos annoksen toteutuksessa on jotain vikaa (esim. ravut ylikypsiä tms.) niin silloin valmistetaan uusi annos. Ethän kaupasta maitolitran ostaessasi, juo siitä lasillista ja sen jälkeen vie sitä takaisin kauppaan vaadi saada palauttaa sitä?" En ollut koskenut annokseen. Palaute oli jälleen asiantuntematonta ja viisastelevaa eikä siinä jälleen maltettu olla oikaisematta asiakasta (viisasteltiin asiakkalle tälläkertaa maidon ostamisesta). Palaute on täysin linjassa asiakaskokemukseni kanssa. Ei yllättänyt. Saamani asiakaspalvelun, palautteen ja sen sävyn johdosta vältän ravintolaanne entistä suuremmasta syystä ja jaan kokemaani jotta muut eivät joudu tämän pöyristyttävän pienen annoksen, huonon asiakaspalvelun ja viisastelevan käytännön uhreiksi.
Hyvä paikka. Kannattaa kokeilla! Suosittelen.